מהם שירותים ניידים?

שירותים ניידים יכולים להיות פתרון מצוין לאירועים בחוץ, טיולי קמפינג ואתרי בנייה שבהם מתקני שירותים מסורתיים עשויים שלא להיות זמינים או נוחים. עם זאת, עם כל כך הרבה סוגים שונים של שירותים ניידים בשוק, הבחירה הופכת למורכבת. במאמר זה, נספק כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את השירותים הניידים הטובים ביותר.

טיפ מס' 1 – הגדירו את מספר המשתמשים

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בבחירת שירותים ניידים הוא מספר המשתמשים.
אם אתם מארגנים אירוע גדול בחוץ, תזדקקו לשירותים ניידים שיכולים לשמש כמות גדולה של אנשים.

טיפ מס' 2 – קבעו את הקיבולת של מיכל השירותים

הקיבולת של השירותים הניידים היא גורם חיוני שיש לקחת בחשבון. הקיבולת תהיה תלויה במספר המשתמשים בתדירות שיהיה צורך לרוקן את המיכל. אם מדובר על אירוע גדול, מומלץ לבחור מיכל עם קיבולת גדולה יותר (לפחות 20 ליטר). לעומת זאת, אם אתם משתמשים בשירותים עבור טיולי קמפינג אישיים או קרוואנים, מיכל עם קיבולת קטנה יותר עשוי להספיק (לפחות 10 ליטר).

טיפ מס' 3 – ניקוי ותחזוקה

ניקיון ותחזוקה הם שיקולים שגם יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים שירותים ניידים. נמליץ לכם לחפש שירותים שיהיו עם אסל קלה לניקוי ותחזוקה, עם מכלי פסולת נשלפים ותהליך ניקוי פשוט.
חשוב לשמור על ניקיון האסלה כדי למנוע ריחות לא נעימים ולהבטיח סביבה היגיינית.

טיפ מס' 4 – ניידות

חפשו שירותים ניידים עם אסלות שיהיו קלות משקל וגם קלות להובלה. כמו כן, חשוב שיהיו גם ידיות מובנות לאסלה ושהן יהיו בגודל קומפקטי. כך יהיה קל יותר להעביר את האסלות למקומות שונים וכמובן להגדיר אותן במהירות.

טיפ מס' 5 – עמידות בפני תנאי מזג אוויר שונים

מומלץ להתייחס לנושא העמידות וזאת במיוחד כאשר מתכננים להשתמש בשירותים הניידים בסביבות חיצוניות. נמליץ לכם לחפש שירותים ניידים עם אסלות שעשויות מחומרים איכותיים שיכולים לעמוד בשימוש רב ובתנאי מזג אוויר קשים.

טיפ מס' 6 – תכונות נוספות

חלק מהשירותים הניידים מגיעים עם תכונות נוספות כגון כיורים מובנים, מכשירי סבון ומחזיקי מגבות נייר. אלו יכולות להיות תכונות נוחות המוסיפות לפונקציונליות הכללית ולנוחות השימוש בשירותים.

טיפ מס' 7 – בחרו חברה שיש לה מוניטין ודירוג גבוה

חשוב לבחור חברה המתמחה בתחום ועם שנים של ניסיון. כך תוכלו להיות בטוחים שיסופקו לכם שירותים ניידים איכותיים שיענו על הצרכים הספציפיים שלכם.

טיפ מס' 8 – סוג השירותים הניידים

יש כל מיני סוגים של שירותים ניידים זמינים, כל אחד עם תכונות שונות. הסוגים הנפוצים ביותר של שירותים ניידים הם סטנדרטיים, ניתנים לשטיפה ושירותים תואמי ADA. שירותים ניידים סטנדרטיים הם הסוג הבסיסי ביותר ואילו שירותים ניתנים להדחה מגיעים עם מערכת הדחה מובנית.
שירותים תואמי ADA נועדו לענות על צורכי הנגישות של אנשים עם מוגבלות.

כמה מילים לסיכום…

לסיכום, ניתן לראות שכאשר מדובר על שירותים ניידים, יש להתחשב בכל מיני גורמים כמו מספר המשתמשים, קיבולת, קלות הניקוי והתחזוקה, ניידות, עמידות, עמידות בפני מזג אוויר ותכונות נוספות. כאשר תתחשבו בכל הגורמים שהוזכרו לעיל, אתם תוכלו לבחור בהצלחה שירותים ניידים שיענו על הצרכים הספציפיים שלכם ויספקו מענה נוח והיגייני למשתמשים בהם.