יצירת תאורה טבעית ואוורור המטבח בעזרת תריסים חשמליים

כולנו רוצים ליצור תאורה טבעית, מזמינה ונעימה בחלל הכי פונקציונלי בבית: המטבח. אבל איך נעשה זאת כהלכה ונמנע על הדרך מריחות לא נעימים? בעזרת תריסים חשמליים! הצטרפו אלינו לכתבה הבאה שבה נעסוק באחד הנושאים החשובים ביותר בעבור כל בעל בית.

השתמשו בתאורה של הטבע: השמש

אם יש לכם תריסים חשמליים, אתם בוודאי יודעים שניתן לשלוט בעוצמת פתיחת התריס שלהם וליהנות מתאורה טבעית ונעימה בעזרת לחיצה פשוטה. לכן, כאשר אתם במטבח, נסו לכבות את התאורה החיצונית בשעות היום ולפתוח את התריסים החשמליים ששלכם באופן מלא. כך שאור השמש יכנס במלואו ויאפשר לקרני השמש להאיר את המטבח שלכם בצורה נעימה, חסכונית באנרגיה ובעיקר מזמינה.

דאגו לאוורר את המטבח כאשר אתם מסיימים לבשל

סיימתם לבשל ארוחה טעימה ואתם רוצים להסיר את ריחות הבישול מחלל המטבח? דאגו לפתוח את התריסים החשמליים תכף ומיד. כך תיצור סירקולציה אופטימלית של אוויר – הריחות יצאו מהבית שלכם את החוץ והאוויר צח יכנס מבעד לחריצים של התריס החשמלי. השתדלו להשאיר את התריס החשמלי פתוח גם בזמן הבישול בכדי להפחית את העשן אשר מצטבר בבית ואת הריחות הטיגון, הבישול או האפייה. 

נקו את התריסים והחלון באופן שגרתי 

כאשר התריסים והחלון שלכם צוברים אבק גם היכולת ליהנות מאור טבעי ואוויר צח יורדת. לכן באזור כגון המבטח אשר מועד לפורענות עם כתמי שמן ובישול – חייבים ליצור שגרת ניקיון קבועה. מסיבות אלו, חשוב שתנקו את התריסים החשמליים שלכם ואת אזור החלון ותסירו מפגעים באופן קבוע בכדי לזכות באוויר ובאור שמגיע לכם. והבונוס? תוכלו להאריך את החיים של התריסים החשמליים שלכם בזכות כך.

 יש לכם בית חכם? הפכו את התהליך לאוטומטי

כיום ישנם מגוון של אפליקציות אשר ניתן לחבר אליהם את התריסים החשמליים וליצור שעות קבועות שבהן התריסים יהיו פתוחים. כל זאת על ידי מתן הוראה באפליקציה לפתוח את התריסים במלואם בשעות ספציפיות ויצירת כניסה של אוויר ואור בעזרת כמה לחיצות פשוטות. שימו לב רק שהתריסים שלכם פועלים כהלכה ונסו זאת פעם אחת כאשר אתם נמצאים בבית, כל זאת בכדי לוודא שהכל פועל כשורה.

שימו לב שהתריסים שלכם פועלים כהלכה

חשוב לזכור שבמידה והתריסים שלכם לא נפתחים במלואם, כניסת האור הטבעי ויציאת הריחות מהמטבח עלולים להיפגע. לכן, במידה ויש לכם תריסים תקולים באזור זה של הבית, כדאי לבדוק אופציה של תיקון או החלפה. תיקון של תריסים חשמליים קיימים או התקנת חדשים מהווה מהלך חשוב בשמירה על הלוק של הדירה, יצירת תאורה טבעית ואוורור של חלל זה. פנו למקצוענים בתחום בכדי ליהנות מעבודה מעולה.

שורה תחתונה: עם תריסים חשמליים – קל ליהנות ממטבח מואר באור טבעי ואוויר נקי.