בחירת מוצרי פרזול במסגרת שיפוץ חדר האמבטיה – כך תעשו את זה

שיפוץ חדר רחצה הוא הזדמנות מצוינת להעניק לו מראה חדש לגמרי, עדכני ומרשים. באופן טבעי מרבית תשומת הלב מופנית למקלחון ולעוד אלמנטים גדולים ולכן בולטים, אבל כדאי לזכור שגם לפריטים הקטנים יש השפעה גדולה על התוצאה הסופית. בהתאם מומלץ להקדיש תשומת לב גם למוצרי הפרזול: ידיות לארונות, מעצור דלת, ידיות אחיזה, קולבים, מתלה מגבות, מתלה רשת להצבת מוצרי היגיינה, מוצרי הפרזול של המקלחון, ועוד. הטיפים בעמוד זה יעזרו לכם לבחור נכון את כל המוצרים הנ"ל.

עמידות לקורוזיה

בחדר האמבטיה שוררת רטיבות, גם כשמקפידים לאוורר אותו באופן קבוע ולאחר כל רחצה. בהתאם הדגש העיקרי לגבי מוצרי הפרזול השונים – למשל סף מים למקלחון, הצירים של המקלחון, וגם הפריטים שלא נרטבים באופן ישיר אבל כן מושפעים מהלחות כמו קולבים וכו' – הוא הצורך בעמידות בפני קורוזיה.

מבחינה זו אלומיניום הוא חומר גלם אופטימלי, מפני שמתכת זו מוגנת באופן טבעי מפני חלודה (בזכות שכבת האלומינה שמספקת לה מעטפת הרמטית). אופציה נוספת היא גימור שמספק את אותה הגנה נחוצה.

רמת גימור

שיפוץ חדר אמבטיה קטן או גדול הוא פרויקט שתמיד כולל התייחסות מקיפה לפן האסתטי – גם כשהמניע הראשוני לעבודות הוא התיישנות התשתיות הרלוונטיות והצורך בהחלפת צנרת. על-מנת שהתוצאה תהיה המרשימה ביותר האפשרית, כל פריט חייב להיות בעל רמת גימור מרבית. מוצרי הפרזול הם בסיס מצוין למקסימום אסתטיות: המחיר שלהם יחסית נמוך, גם כשהם איכותיים מאוד, וכשהאיכות של הפרטים הקטנים בולטת לעין, חדר הרחצה כולו זוכה למראה מחמיא.

אופי

גם כשמדובר בפרטים לכאורה קטנים, ואולי דווקא בגלל שאלה פרטים קטנים, ניתן גם להקנות לחדר האמבטיה אופי של ממש – בזכות בחירה מושכלת של מתלה מגבות, ידיות לארונות וכו'. כך למשל מתלה מגבות בגוון ברונזה או נחושת מייצר אופי כפרי או מראה וינטג' לחלל, אביזרים בצבע זהב מזוהים כמובן עם יוקרה רבה, ואילו מוצרי אלומיניום או ניקל בוהקים מובילים לאופי עכשווי ואפילו היי-טקי. חשוב כמובן להתאים את הסגנון של מוצרי הפרזול השונים לסגנון חדר הרחצה, על-מנת להבטיח מקסימום הרמוניה.

פונקציונליות

אחרי שמוודאים שחדר האמבטיה שובה לב ובנוסף ניחן באופי הרצוי, כדאי לקחת בחשבון עוד פקטור לצורך בחירת מוצרי הפרזול האופטימליים: פונקציונליות. שיקול זה בא לידי ביטוי בשתי דרכים – ראשית, בחירה של מוצרים שיהפכו את השימוש בחדר הרחצה לנוח במיוחד, בהתאם להרגלים הספציפיים שלכם; ושנית, מוצרים שקל לנקות אותם כך שאפשר יהיה לשמור על יופיו של החלל לטווח ארוך, גם כשהשימוש בו אינטנסיבי.

טיפ נוסף הוא לרכוש את כל מוצרי הפרזול מחברה ותיקה שמציעה קטלוג עשיר באפשרויות, וגם צוות שאמון על סיוע בבחירה – כך שתוכלו למצוא את האופציות האידיאליות בהתאמה אישית אליכם.