איך מבצעים מדידה בכיורים מעוצבים למטבח?

כיורים מעוצבים למטבח מהווים פתרון דקורטיבי ייחודי ומגיעים במגוון של גדלים, עומקים וזוויות. לכן, כאשר אנו מבצעים מדידה איכותית שלהם, צריך להתחשב במגוון של פרמטרים ולהשתמש בכלי מדידה איכותיים בכדי להשיג דיוק מקסימלי. הצטרפו אלינו לכתבה וגלו איך מבצעים מדידה בכיורים מעוצבים למטבח  

בדיקת העומק של הכיור

בכדי לוודא שהעומק של הכיור מתאים לצרכים שלכם, חשו בלבצע מדידת עומק של הכיור ולתת דגש על האזורים העמוקים יותר והעמוקים פחות. חשוב לזכור שברכישה של כיורים  מעוצבים העומק בדפנות ובמרכז עשוי להיות שונה כחלק מהקו העיצובי ולכן יש לתת על כך את הדעת בזמן המדידה.  מומלץ לבצע מדידה זו עם מד עומק דיגיטלי בכדי לראות את התוצאות באופן מהיר ולהכניס אותם ישירות למחשב של האדריכל או מעצב המטבח.

מדידת הזווית של הכיור

כיורים מעוצבים נוטים להגיע במגוון של זוויות אשר דורשות מאיתנו לבצע מדידה איכותית שלהם ובדיקת התאמתם למשטח שאותו אנחנו רוצים לשדרג. לכן, רבים נוהגים להשתמש באינדקטורים לשם ביצוע המשימה ולקבלת תוצאות שניתן לפספס במדידה רגילה. משום כך, מכשירים למדידה כמו אינדיקטורים נחשבים לפתרון המושלם כאשר רוצים למדוד את הזוויות של הכיור המעוצב שלכם. כמו כן, שווה לבצע מדידה חוזרת בכדי לוודא שיש אחידות בתוצאות ולהעניק לכם שקט נפשי.

מדידת העובי של הכיור באזורים שונים שלו

לעיתים העובי של הכיור משתנה בין אזור לאזור ולכן צריך לוודא שיש לכם מספיק מקום בגומחה בכדי להשתמש בו כהלכה. מסיבה זו, רבים משתמשים בקליבר איכותי בכדי לבצע את המדידה של העובי הפנימי והחיצוני של הכיור עוד בטרם הרכישה. מדידת העובי של הכיור תאפשר לכם גם לדעת שאתם רוכשים את הכיור המעוצב והמתאים ביותר לסוד המטבח שלכם וכל זאת באופן קל ופשוט בבדיקה שאורכה דקות ספורות.

לא לשכוח את הרוחב המקסימלי של הכיור

בדיקה נוספת שכדאי לערוך עבור כיורים בכלל וכיורים מעוצבים בפרט הינה בדיקת הרוחב המקסימלי של הכיור. עניין זה נוגע הן לנוחות העבודה שלכם והן למראה הסופי. חשוב לבדוק שיש לכם מספיק שטח בין האזור הרחב ביותר של הכיור למשטח העבודה, כדי שיהיה לכם נוח להשים חפצים כמו תבלינים או אביזרי ניקוי שמאוד שימושיים במטבח.

שימוש בכלי מדידה איכותיים ובחירת האנשים הטובים ביותר

והכי חשוב, בחרו באביזרי מדידה איכותיים ובאנשים שיודעים לתפעל אותם כהלכה. קודם כל חשוב לדעת שאביזרים שיש לכם בבית הם אכן האביזרים שמתאימים לביצוע המדידה, לאחר מכן כדאי לראות שכל כל המדידה שלכם מכוילים כהלכה ולבסוף לשים לב שהתוצאות חוזרות על עצמן גם בבדיקות השניות. במידה ואין לכם את הידע לבצע את הבדיקות, כדי להיוועץ עם חברה אשר עוסקת בתחום המדידות או המטבחים לשם כך.